Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2017 04:53 - Real Madrid-spiller Mariano takker klubben
Автор: fodboldtrojer2017 Категория: Спорт   
Прочетен: 142 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.08.2017 05:05


Real Madrid startede en ny sжson i Spanien med 3-0 sejre. Men det omhyggelige medie fandt ud af, at tallene og navne bag Real Madrid-trшjen havde nogle subtile жndringer. Tallene og navne bag Real Madrid-trшjen har nogle subtile variationer i skrifttypeforskelle. La Liga Official Rules Alle spanske og vestlige holdjersey tal og navne skal vжre ensartede, skrifttypens format og stшrrelse er konsekvente, hvilket er blevet godkendt af den spanske fodboldforening. Real Madrid шnskede ikke at жndre sig fшrst, men til sidst accepterede de Spaniens regler. Selvom Madrid-trшjen er жndret, mе vi stшtte det. Bшrnene er stolte af at bжre Fodboldtшj til bшrn. Bшrn, der bжrer billige fodboldtrшjer, vil fшle stшtten fra deres yndlings fodboldstjerne.

Efter at have bekrжftet det nжste stop, takkede han Real Madrid og takkede Real Madrid klubben og alle de mennesker, der hjalp ham. "Siden i gеr var jeg ikke en Real Madrid fodboldklubspiller, jeg kom til denne klub i en alder af 6 еr, hvilket hjalp mig meget, da jeg voksede op som fodboldspiller og vigtigere lжrte mig at vжre en mand." Da jeg kom her, fшlte jeg mig som et barn, og jeg fшlte mig som en mand, da jeg forlod. Han blev i Real Madrid i mange еr, og vi fulgte Real Madrid i еrevis. Bшrnene i Real Madrid fodboldtшj til bшrn, de kan lide Real Madrid. Her er en Real Madrid fodboldkurs hjemmeside om fodboldtrшjen.

Det er ikke let at gе hjem, men nu skal jeg gе til en klub som Lyon med en lang historie for at mшde nye udfordringer og nе nye mеl. Jeg vil gerne takke alle spillere, trжnere, coaching teammedlemmer, fysioterapeuter, medicinske hold og klubpersonale, der har vжret her for at takke alle, sе jeg kan fе min nuvжrende position, isжr takket vжre Real Madrid, hvor jeg har brugt mange еr Prжstation og succes. Tak! Er en person, der ved at vжre taknemmelig. Hvis du skal Kшb billige fodboldtrшjer, kom her for at kшbe. Prisen er billig og kvaliteten er god.

 

image




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fodboldtrojer2017
Категория: Спорт
Прочетен: 6405
Постинги: 16
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930